اخبار دانشگاه - پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته بسیج

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، دکتر جلال رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ، هفته بسیج را گرامی داشت و آن را به خانواده بزرگ بسیج به‌ ویژه بسیجیان جامعه دانشگاهی صنعتی قم تبریک گفت.
 متن کامل این پیام تبریک به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ  وَ مَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ ‌و أَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ  (انفال - ۶۰)
 بهترین و زیبا ترین تعبیری که از بسیج پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مطرح شد، همان سخن امام خمینی(ره) است که فرمودند: بسیج لشکر مخلص خدا است. تعبیری کاملا شفاف، واضح و زیبا.
 در ایران اسلامی بسیج بزرگترین شبکه مردمی شناخته شده است که  از هیچ تلاشی در به‌ ثمر رسیدن رسالت‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی فروگذار نکرده است. بسیج با مشارکت آحاد مردم در تمامی عرصه ها قدم گذاشته و سازندگی، خودکفایی و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است. بی شک بسیج در کلیه افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دخیل بوده  است از دفاع از وطن و ارزش های انقلابی گرفته است تا عرصه های هنری، علمی و پژوهشی .
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گران‌قدر، فرا رسیدن هفته بسیج را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی به‌ خصوص جامعه دانشگاهی صنعتی قم تبریک عرض نموده و امیدوارم بسیجیان این دانشگاه گامی مستحکم در راه عزت و اعتلای ایران اسلامی بردارند.