اخبار امور دانشجویی - قابل توجه دانشجویان محترم متقاضی وام در نیمسال دوم 97-96

قابل توجه دانشجویان محترم متقاضی وام در نیمسال دوم 97-96

 با توجه به نکات ذیل و راهنمای پیوست، در بازه زمانی مذکور نسبت به ثبت درخواست خود در پورتال دانشجویی سایت صندوق رفاه، اقدام فرمایید.

 طبق بخشنامه شماره 16917/130 مورخ 96/10/24 صندوق رفاه دانشجویان، ضروریست متقاضیان دریافت وام در نیمسال دوم 97-96 از تاریخ  96/11/14 لغایت 96/12/07نسبت به ثبت درخواست خود در سایت www.swf.ir با رعایت نکات ذیل و طبق فرآیند پیوست (راهنما) اقدام نمایند.

 توجه: امکان ثبت درخواست وام شهریه از 97/01/25 لغایت 97/02/10 در سامانه فاز دو فعال می گردد.

تذکرات مهم :

1) درخواستهای خارج از بازه زمانی مذکور قابل بررسی نخواهد بود. 
2) مرورگر مورد استفاده Internet explorer
3) مهلت تشکیل پرونده و ثبت درخواست وام در سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه از 14/11/96 الی07/12/96 می باشد.  
4) اولویت با دانشجویان مستعد کم بضاعت می باشد.
5) ثبت وام شهریه ویژه دانشجویان شبانه از 25 فرودین 97 الی 5 اردیبهشت 97 امکانپذیر می باشد.
6) زمان فعال شدن سامانه فاز دو جهت ثبت درخواست وام ضروری متعاقباً اعلام می گردد.
7) ارسال نهایی لیست درخواستها توسط کارشناس اموردانشجویی در دانشگاه و درصورت تأیید و تکمیل مدارک متقاضیان می­باشد، لذا ضروریست متقاضیان تأیید درخواستهای خود را تا مرحله نهایی از کارشناس مربوطه در دانشگاه پیگیری نمایند.

8) ضروریست دانشجویانی که برای اولین بار و یا در مقطع بالاتر تقاضای دریافت وام دارند ابتدا نسبت به ثبت اطلاعات فردی (تشکیل پرونده) در سایت مذکور اقدام نموده و پس از تحویل مدارک تشکیل پرونده وام از جمله کپی شناسنامه ،کارت ملی و کارت دانشجویی و اصل سند ضمانت (تعهد محضری)-کپی فیش حقوقی و حکم کارگزینی ضامن- شماره حساب بانک تجارت به نام شخص دانشجو (ویژه دانشجویان روزانه و متقاضیان وام بنیاد علوی) و .... به کارشناس اموردانشجویی دانشگاه، مجدداً جهت ثبت درخواست وام از طریق فاز دو به سایت صندوق رفاه مراجعه نمایند. شرایط ضامن: (کارمند رسمی یا پیمانی دولت و یا بازنشستگان به شرط ارائه گواهی کسر از حقوق خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)- فرم تعهد محضری را می توانید از منوی فرمها در سایت صندوق رفاه دانشجویان و یا با مراجعه حضوری به واحد اموردانشجویی در دانشگاه  تهیه نمایید.

9) تأیید درخواست هر نوع وام منوط به تأمین اعتبار از سوی صندوق رفاه، می باشد.

10) تآیید درخواست وامهایی از جمله وام ضروری، ودیعه مسکن متأهلی، ازدواج و ... مشروط به ارائه مدارک ویژه مربوط به این درخواستها به اموردانشجویی دانشگاه می باشد.

11) مسئولیت عدم پیگیری دانشجو مبنی بر اطمینان از صحت روند ثبت درخواست وام برعهده شخص دانشجو است.

12) امکان ثبت دستی درخواستهای وام توسط کارشناس دانشگاه امکان پذیر نمی باشد، لذا تنها متقاضیان دریافت وام بنیاد علوی (دانشجویان روزانه و شبانه) می توانند برای تکمیل فرم وام مذکور، ضمن ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازه زمانی فوق به اموردانشجویی مراجعه فرمایند.   

درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3-02536641601 داخلی 170 تماس حاصل فرمایید.