اخبار امور دانشجویی - قابل توجه دانشجویان متقاضی دریافت وام در نیمسال اول 98-97

قابل توجه دانشجویان متقاضی دریافت وام در نیمسال اول 98-97

طبق بخشنامه شماره 9542/130 مورخ 97/06/27 صندوق رفاه دانشجویان، ضروریست متقاضیان دریافت وام در نیمسال اول 98-97 از تاریخ
  97/07/15 لغایت 97/08/15نسبت به تشکیل پرونده و ثبت درخواست خود در سایت صندوق رفاه دانشجویان به آدرس http://bp.swf.ir با رعایت نکات ذیل و طبق فرآیند پیوست (راهنما) اقدام نمایند.
تذکرات مهم :
1) به دلیل محدودیت در اعتبارات اولویت با درخواستهایی است که در بازه زمانی مذکور درخواست خود را ثبت نموده ­اند.
2) مرورگر مورد استفاده Internet explorer
3)اولویت با دانشجویان مستعد کم بضاعت می باشد.
4) ارسال نهایی لیست درخواستها توسط کارشناس اموردانشجویی در دانشگاه و درصورت تأیید و تکمیل مدارک متقاضیان می­باشد، لذا ضروریست متقاضیان تأیید درخواستهای خود را تا مرحله نهایی از کارشناس مربوطه در دانشگاه پیگیری نمایند.
5) ضروریست دانشجویانی که برای اولین بار و یا در مقطع جدید تقاضای دریافت وام دارند ابتدا نسبت به ثبت اطلاعات فردی (تشکیل پرونده) در سایت مذکور اقدام نموده و پس از تحویل مدارک تشکیل پرونده وام به کارشناس اموردانشجویی دانشگاه، مجدداً جهت ثبت درخواست وام از طریق فاز دو به سایت صندوق رفاه مراجعه نمایند.
 مدارک لازم:  کپی شناسنامه ،کارت ملی و کارت دانشجویی و اصل سند ضمانت (تعهد محضری)-کپی فیش حقوقی و حکم کارگزینی ضامن- شماره حساب بانک تجارت به نام شخص دانشجو (ویژه دانشجویان روزانه و متقاضیان وام بنیاد علوی) و ....
شرایط ضامن: (کارمند رسمی یا پیمانی دولت و بازنشستگان به شرط ارائه گواهی کسر از حقوق خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)- فرم تعهد محضری را می توانید از منوی فرمها در سایت صندوق رفاه دانشجویان و یا با مراجعه حضوری به واحد اموردانشجویی در دانشگاهتهیه نمایید.
6) تأیید درخواست هر نوع وام منوط به تأمین اعتبار از سوی صندوق رفاه، می باشد.
7) تآیید درخواست وامهایی از جمله وام ضروری، ودیعه مسکن متأهلی، ازدواج و ... مشروط به ارائه مدارک ویژه مربوط به این درخواستها به اموردانشجویی دانشگاه می باشد.
8) مسئولیت عدم پیگیری دانشجو مبنی بر اطمینان از صحت روند ثبت درخواست وام برعهده شخص دانشجو است.
9) امکان ثبت دستی درخواستهای وام توسط کارشناس دانشگاه امکان پذیر نمی باشد، لذا تنها متقاضیان دریافت وام بنیاد علوی (دانشجویان روزانه و شبانه) می توانند برای تکمیل فرم وام مذکور، ضمن ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازه زمانی فوق به اموردانشجویی مراجعه فرمایند.   
درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3-02536641601 داخلی 170 تماس حاصل فرمایید.