اخبار امور دانشجویی - در بازدید رئیس دانشگاه صنعتی قم از خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید حججی مطرح شد

در بازدید رئیس دانشگاه صنعتی قم از خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید حججی مطرح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای ارتباط بی واسطه مسئولین دانشگاه صنعتی قم با دانشجویان و تسریع در حل مشکلات آنها، دکتررضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم و هیات همراه بدون هماهنگی های قبلی از خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید حججی بازدید کردند.

دراین بازدید دکتر رضایی نور ضمن بازدید از این خوابگاه طی جلسه ای از نزدیک درجریان مشکلات ،پیشنهادات ، انتقادات و نقطه نظرات دانشجویان قرار گرفت.
همچنین دانشجویان ضمن تشکر ازدکتررضایی نور جهت تغییرات صورت گرفته در دانشگاه از جمله ساخت دانشکده برق و کامپیوتر و تاسیس سالن ورزشی شهید شهریاری ، تفکیک نمازخانه خوابگاه را از سالن مطالعه خواستارشدند.
کاهش فشارآب در طبقات پایین،اختلال در اینترنت ، عدم وجود امکانات ورزشی، شلوغی اتاق ها به دلیل سکونت تعداد زیادی از دانشجویان در یک اتاق از جمله موارد مطرح شده توسط دانشجویان بوده است.
در ادامه دانشجویان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل صنفی و رفاهی در دانشگاه پرداختند. تردد زیاد دانشجویان در راهروی اصلی دانشگاه ، کمبود و شلوغی سرویس های ایاب و ذهاب شیفت صبح ، شلوغی سالن مطالعه خواهران و برادران در دانشگاه ،کمبود اعضای هیات علمی در رشته مهندسی انرژی، تعلل کارشناسان آموزش در پاسخگویی به دانشجویان، عدم وجود پل هوایی در مقابل درب ورودی دانشگاه ،کمبود امکانات ورزشی در دانشگاه و مشکلات بخش تغذیه از جمله مواردی بود که در بازدید دکتررضایی نور از خوابگاه دانشجویی پسران شهید حججی مطرح شد.
دکتررضایی نور ضمن تشکر از همکاری صمیمانه دانشجویان ،از تلاش و پیگیری همه جانبه مسئولین جهت رفع نواقص و مشکلات مطرح شده خبر داد.
شایان ذکر است این بازدید با اقامه نماز جماعت به پایان رسید.