اخبار امور آموزشی - تذکرات مهم جهت برگزاری امتحانات

تذکرات مهم جهت برگزاری امتحانات

دانشجویان گرامی با امید به سپری نمودن ترمی توام با موفقت در فراگیری علم و دانش و آرزوی برگزاری امتحانات پایان ترم با صحت و سلامت و موفقیت شما عزیزان ، نکات ذیل را جهت کمک به برگزاری مطلوب امتحانات مد نظر داشته باشد
1-نیم ساعت قبل از شروع امتحان در دانشگاه حضور داشته باشید و شماره صندلی و سالن امتحان خود را مشخص نمایید.
2 - با توجه به برگزاری امتحانات بر اساس شماره صندلی، لازم است دانشجویان مطابق شماره صندلی های اعلام شده در محل مربوط به خود مستقر شوند.                                                                                            
3- همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه امتحان الزامی می باشد.( کارت ورود به جلسه از طریق پرتال قابل پرینت می باشد.)        
4- اگر دانشجویی به هر دلیلی امتحان هم زمان داشته باشد، لازم است جهت هماهنگی نیم ساعت قبل از شروع امتحان به مسئول امتحانات مراجعه نمایند.
5- از آوردن تلفن همراه درجلسه امتحان خوداری نمایید مشاهده تلفن همراه حتی به صورت خاموش در زمان برگزاری امتحان تخلف محسوب شده و مطابق آیین نامه برخورد خواهد شد. (جهت مدیریت زمان ساعت مچی استفاده نمایید.)   6-همراه داشتن هرگونه جزوه ، یادشت ،زیردستی، ماشین حساب قابل برنامه ریزی، تلفن همراه، کاغذ، چرک نویس و ... (به جز موارد مشخص شده توسط استاد مربوطه در برگه سوال) ممنوع می باشد و دانشجویان می توانند وسایل خود را قبل از ورود به جلسه به بخش امانات امتحانات تحویل نمایند.                                    
7- پاسخنامه بدون امضای دانشجو، مهر امتحانات و امضای مراقبین بدون اعتبار می باشد، بنابراین دانشجویان دقت نمایند برگه پاسخنامه آن ها مهر و امضاء شود.تحویل برگه سوالات و پاسخنامه به مسئولین سالن امتحانات الزامی بوده و عواقب عدم تحویل برعهده دانشجو می باشد.                                                                    
7- به همراه داشتن ماشین حساب در صورت نیاز برای هر دانشجو در زمان برگزاری امتحانات ضروری بوده و دانشجویان مجاز به جا به جا کردن ماشین حساب در زمان امتحان نمی باشند.                                             
9- تحت هیچ شرایطی دانشجویان اجازه برهم زدن نظم جلسه (جا به جایی صندلی ها و...) را ندارند و درصورت مشاهده تخلف مطابق مقررات برخورد خواهد شد.                                                                          
                                                                                                                                                   اداره آموزش