اخبار امور آموزشی - اطلاعیه نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی(ph.D)آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401

اطلاعیه نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی(ph.D)آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401

 

بسمه تعالی

ضمن عرض تبریک به معرفی شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی در دانشگاه صنعتی قم، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند؛ دانشگاه صنعتی قم از بین پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در شیوه نامه اجرایی پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی(Ph.D)   و دستور العمل های سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی 1402-1401 در مقطع دکتری مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید.

ثبت نام اولیه بصورت الکترونیکی بوده و و داوطلبان می بایست فرم اطلاعات فردی همراه با مستندات این فرم را (به صورت یک فایل فشرده) از روز دوشنبه مورخ 02/‏03/‏1401  لغایت روز سه شنبه مورخ 10/‏03/‏1401  به پست الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس های ذیل

postgraduate@qut.ac.ir

qutpostgraduate@gmail.com

ارسال و اصل مدارک آنها را در زمان مصاحبه ارائه فرمایند.

بدیهی است از داوطلبانی که مدارک آنان زمان ارسال ناقص باشد، مصاحبه علمی به عمل نخواهد آمد.

تذکر: داوطلبان پس از ارسال مدارک خود به پست الکترونیکی مذکور، ایمیل تاییدیه آن را دریافت می نمایند.

شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات و اشکالات 02536641601 داخلی 136 و یا 09127573441 (فقط واتس آپ).

تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم (مصاحبه شفاهی) متعاقباً اعلام خواهد شد.

مهم: ضروری است داوطلبان جهت اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت دانشکده مهندسی مکانیک به آدرس https://www.qut.ac.ir/fa/mech/frontpage  و یا به کانال دانشگاه در پیام رسان داخلی "بله" به آدرس qutnews@ مراجعه نمایند.

نکات مهم:

  1. انجام مصاحبه برای داوطلبان صرفاً بصورت حضوری برگزار می‌شود.
  2. ثبت نام الکترونیکی جهت مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظفند در تاریخ‌های مقرر با ارسال مدارک مورد نیاز در قالب یک فایل فشرده به پست الکترونیکی تحصیلات تکمیلی، ثبت نام نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.
  3. رشته امتحاني داوطلب باید با رشته فارغ التحصيلي مطابقت داشته باشد. در غير این صورت داوطلب مجاز به شرکت در مصاحبه نمي باشد.
  4. احراز حد نصاب نمره مرحله دوم آزمون (مصاحبه شفاهی)، بر اساس بند 10 شيوه نامه اجرایي آزمون ورودی دوره دکتری(Ph.D)  سال 1401 سازمان سنجش آموزش کشور، در دانشگاه الزامي است.
  5. صحت اطلاعات ثبت نام الکترونیکی به عهده داوطلب می باشد. در صورتی که در هر مرحله از فرآیند پذیرش داوطلب و حتی پس از قبولی دانشجو در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات ارائه شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد، پذیرش داوطلب لغو شده و مطابق با قوانین برخورد خواهد شد.
  6. داوطلبان محترم جهت مصاحبه لازم است هزینه ثبت نام بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه به مبلغ 1300000 ریال از طریق درگاه الکترونیکی ذیل پرداخت نمایند.

https://erp.qut.ac.ir/Hermes.html?param=sundry+callname=14


جهت دریافت
  فرم اطلاعات فردی مرحله ارزیابی تخصصی دکتری نیمه متمرکز سال 1401 دانشگاه صنعتی قم اینجا کلیک نمایید.
مستندات فرم اطلاعات فردی

با آرزوی موفقیت