اخبار امور آموزشی - اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی 1396 دانشگاه صنعتی قم

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی 1396 دانشگاه صنعتی قم

ضمن عرض تبریک پذیرش در دوره‌ی کارشناسی  دانشگاه صنعتی قم و آرزوی موفقیت، به اطلاع می‌رساند ثبت نام در دو مرحله اینترنتی و حضوری (تحویل اصل مدارک) صورت می گیرد. خواهشمند است قبل از هرگونه اقدام جهت ورود به سایتهای مربوطه موارد ذیل به دقت مطالعه گردد.
الف-ثبت نام اینترنتی:
پذیرفته شدگان محترم می توانند جهت ثبت نام طبق جدول زمان بندی ذیل به سامانه ثبت نام اینترنتی به آدرس https://erp.qut.ac.ir/stdnewمراجعه نمایند و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند. پس از تکمیل ثبت نام، وضعیت پذیرفته شده توسط کارشناسان دانشگاه بررسی می گردد، و در صورت تایید، برای پذیرفته شده شماره دانشجویی اختصاص و از طریق شماره همراهی که دانشجو در سامانه ثبت نام درج نموده پیامک داده می شود. همچنین پذیرفته شدگان می توانند با ورود مجدد به سامانه از آخرین وضعیت ثبت نام خود مطلع شوند.
لازم به ذکر است در صورت هر گونه نقص مدارک، و یا مغایرت با اطلاعات دریافت شده از سازمان سنجش، ثبت نام تایید نمی گردد.
پذیرفته شدگان پس از تایید ثبت نام نهایی توسط دانشگاه می توانند با ورود به پرتال دانشجویی به آدرس https://erp.qut.ac.ir/ در تاریخ 96/06/31 برنامه هفتگی دروس اخذ شده توسط دانشگاه را مشاهده نموده و از تاریخ 96/07/01 جهت حضور در کلاس درس به دانشگاه مراجعه نمایند (شماره دانشجویی بعنوان نام کاربری و شماره ملی بعنوان رمز عبور برای ورود به پرتال دانشجویی می باشد).
-         دانشجویان جهت دریافت کارت دانشجویی، باید به امور دانشجویی دانشگاه مراجعه نمایند.
-         دانشجویان متقاضی خوابگاه به قسمت ج این اطلاعیه مراجعه نمایند.

برنامه زمان بندی ثبت ­نام اینترنتی

تاریخ

ایام

رشته ها

28 / 6 / 96

   سه شنبه    

رشته  مهندسی برق وفیزیک مهندسی و مهندسی انرژی و مهندسی کامپیوتر

29 / 6 / 96

چهار شنبه

رشته  مهندسی صنایع  و مهندسی پلیمر و مهندسی مکانیک و مهندسی عمران

 نکته 1: جهت ورود به سامانه ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور، به ترتیب کد ملی و شماره شناسنامه فرد پذیرفته شده می‌باشد. شایان ذکر است که کد ملی باید بصورت کامل (عدد ده رقمی) و بدون خط فاصله و با در نظر گرفتن صفرهای ابتدایی آن وارد شود.
نکته 2: مدارک ضروری جهت ثبت نام اینترنتی به شرح زیر است:
o      تصویر تمام صفحات  شناسنامه
o       تصویر کارت ملی  یا کارت هوشمند
o       تصویر عکس 4*3 زمینه سفید
o       تصویر اصل کارنامه دوره متوسطه
o      تصویر اصل کارنامه دوره پیش دانشگاهی
o      تصویر اصل  گواهینامه  دوره متوسطه
o      تصویر اصل  گواهینامه دوره پیش دانشگاهی
o      تصویر اصل رسید تائیدیه تحصیلی  (کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر گواهی پیش دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تائیدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمایند و رسید مربوطه را در زمان تحویل مدارک به دانشگاه ارائه دهند)
o      تصویر فرم مشخصات
o      تصویر فرم علایق ورزشی
o       تصویر فرم سازمان سنجش
o      تصویر مدارک شاهد و ایثارگر
o       تصویر کارت پایان خدمت، معافیت و یا تصویر برگ تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول (کلیه پذیرفته شدگان مشمول  می بایست اصل برگه درخواست معافیت تحصیلی تکمیل شده را همراه یک سری تصاویر تمام صفحات شناسنامه ، کارت ملی ، گواهینامه دوره سه ساله متوسطه و دوره پیش دانشگاهی جهت اخذ معافیت تحصیلی از تاریخ 1396/07/04 الی 1396/07/12 به امور مشمولین دانشگاه صنعتی قم ارائه نمایند.) فرم معافیت تحصیلی
لطفا به شرح دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان (فایل پیوست) مراجعه شود و فرم های مورد نیاز در قسمت اسکن مدارک بارگذاری می‌شود.و همچنین فایل فرم مشخصات را در اسکن بارگذاری نمایید.
تبصره: در صورتی که پذیرفته شده دارای پذیرش شرایط خاص می‌باشد، اسکن فرم‌های مربوطه را در قسمت الصاق فایل اضافه نماید.
ب-ثبت نام حضوری (تحویل مدارک):
پذیرفته شدگان موظفند جهت تطبیق مدارک و تایید نهایی ثبت نام، در بازه زمانی 1396/07/04 الی 1396/07/16، اصل مدارک خود را به کارشناس آموزش دانشکده مربوطه ارائه دهند. مدارک مذکور به شرح زیر می باشد.
o اصل مدرک گواهینامه دوره سه ساله متوسطه  و دوره  پیش دانشگاهی همراه با دو برگ کپی از مدارک
o اصل کارنامه دوره سه ساله متوسطه و دوره پیش دانشگاهی همراه با دو برگ کپی از ریزنمرات
o  اصل شناسنامه همراه با سه برگ کپی از تمام صفحات شناسنامه
o اصل کارت ملی همراه با سه برگ کپی از هر دو طرف کارت ملی
o اصل کارت پایان خدمت یا معافیت همراه با دو برگ کپی از هر دو طرف کارت پایان خدمت ( کلیه پذیرفته شدگان مشمول  می بایست اصل برگه درخواست معافیت تحصیلی تکمیل شده را همراه یک سری تصاویر تمام صفحات شناسنامه ، کارت ملی ، گواهینامه دوره سه ساله متوسطه و دوره پیش دانشگاهی جهت اخذ معافیت تحصیلی از تاریخ 1396/07/04 الی 1396/07/12 به امور مشمولین دانشگاه صنعتی قم ارائه نمایند.)
12o قطعه عکس 4*3 زمینه سفید
o  اصل کلیه ی فرم های تکمیل شده مورد نیاز پذیرفته شدگان
o اصل فرم مشخصات
o رسید تائیدیه تحصیلی ( کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر گواهی پیش دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تائیدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمایند و رسید مربوط را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند)
لازم به ذکر است عواقب عدم ارائه مدارک فوق در بازه ی زمانی تعیین شده و وجود هر گونه اشکال و مغایرت در آن به عهده ی دانشجو می باشد و برابر قوانین و مقرارت با ایشان برخورد خواهد شد
ج-ثبت نام خوابگاه:
پذیرفته شدگان متقاضی اسکان در خوابگاه خودگردان می توانند بعد از دریافت شماره دانشجویی، وارد پرتال خود شده و از قسمت امور خوابگاه نسبت به درخواست عضویت در خوابگاه اقدام نمایند. با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاه، پس از الویت­ بندی نسبت به اختصاص خوابگاه اقدام می شود
توضیحات:
1- شهریه اسکان برای یک ترم تحصیلی مبلغ 5،000،000 ریال می باشد.
2- مبلغ 1،000،000 ریال نیز بابت ودیعه خوابگاه علاوه بر شهریه توسط دانشجو پرداخت خواهد شد.
3- با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش ،امور خوابگاهها پس از بررسی و اولویت بندی درخواست ها نسبت به اختصاص خوابگاه اقدام خواهد نمود و حداکثر تا تاربخ 1 / 7 /96  از طریق پرتال دانشجویی و وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی می گردد. لذا ارسال درخواست تضمینی بابت تعلق گرفتن خوابگاه نمی باشد.
د-ثبت نام تغذیه:
پذیرفته شدگان جهت استفاده از سامانه تغذیه بصورت موقت می توانید از تاریخ1396/07/01 تا حداکثر 1396/07/20 بوسیله شماره دانشجویی بعنوان نام کاربری و شماره ملی بعنوان رمز عبور از سامانه تغذیه به آدرسhttps://dining.qut.ac.ir/ نسبت به رزرو غذای دانشجویی اقدام نمایند.
لازم به ذکر است هر هفته تا روز چهارشنبه ساعت 14 فرصت رزرو غذا برای هفته آینده  وجود دارد.همچنین دانشجویان خوابگاهی پس از دریافت کارت خوابگاه جهت فعالسازی سلف شماره 2 (سلف خوابگاه ها) به امور تغذیه مراجعه نمایند.
ه- قابل توجه دانشجویان خانواده معظم شهدا و ایثارگران :
دانشجویانی که دارای شرایط ذیل می باشند جهت بهره مندی از تسهیلات ایثارگری اقدام نمایند:
  1. جانبازان 25% و بالاتر
  2. آزادگان
  3. همسر و فرزند (شهید، جاویدالاثر، آزاده، جانباز 25% و بالاتر)
  4. جانباز با حداقل 15% جانبازی و سه ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه
  5. رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه
دانشجویان دارای شرایط فوق، باید نسبت به انجام مراحل زیر اقدام نمایند:
الف) بارگذاری تصویر مدارک ذیل در قسمت اسکن مدارک ایثارگری در هنگام ثبت نام اینترنتی:
  • کلیه مدارک ایثارگری از قبیل کارت جانبازی، ایثارگری و آزادگی و ...
  • کارت ملی و صفحه اول شناسنامه
ب) مراجعه حضوری به بنیاد شهید منطقه 2 استان قم و ارائه مدارک مورد نیاز به آنها و دریافت فرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (دانشجویان مذکور می بایست پس از ثبت نام اینترنتی، در هفته نخست سال تحصیلی، با در دست داشتن مدارک ذیل به بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 استان قم (واقع در بلوار 15 خرداد (شاه سید علی) – جنب امام زاده احمد – بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه2 – اتاق 13 – آقای یاسمی مقدم)، مراجعه نموده و فرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل نمایند.
  • دو قطعه عکس 4*3
  • شماره سیبا بانک ملی بنام دانشجو (برای دانشجویان روزانه)
  •  اصل مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)  
ج) ارائه فرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر(فرم قسمت ب) به آقای جعفری مسئول اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه

توجه : استفاده از پوشش چادر برای خواهران در محوطه دانشگاه و اماکن وابسته الزامی می باشد

   با آرزوی موفقیت